شرایط بحرانی بازار بورس

شرایط بحرانی بازار بورس 

به تَبَع شرایط بحرانی که به وجود آمده، ریسک سیستماتیک افزایش پیدا کرده و شرایط خیلی حساسی برای بازار بورس بوجود آمده است.

با توجه به این شرایط تصمیم گرفتیم برای کمک به بهبود شرایط زندگی و خدمت به شما عزیزان  سهم‌ها را تحلیل و بررسی کنیم؛ گزارشات مالی شرکت‌ها را به روز کنیم؛کدام شرکت سنتیمنت مثبت گرفته است؟ کدام  شرکت سنتیمنت منفی گرفته است؟ صادرات فلزات کم شده‌است و … 

وضعیت شرکت‌هایی که فروش داخلی داشتند بهتر مشاهده می‌شود.شرکت‌هایی که صادرات محور بودن،  به تَبَع عدم صادرات یک مقدار اُفت را درگزارشاتشان تجربه می‌کنند. 

 

 کدام سهم در این شرایط بحرانی بازار بورس عملکرد خوبی دارد؟ 

 کدام تجارت مطابق گزارش‌های خودش، بدون دخیل کردن نظر شخصی، صرفاً بر اساس مدل‌های ارزش گذاری و متغیرهای تشخیصِ این‌که یک بیزنس یا یک کسب و کار خوب است ؟ 

سعی می‌کنیم که در این شرایط همراهی کنیم تا تصمیمات اقتصادی بهتری را اتخاذ بفرمایید. 

 

 قبل از اینکه این ریسک‌ها به اینگونه باشد، خدمت شما بزرگواران یک سبد سهامی پیشنهادی جهت سرمایه‌گذاری توصیه کردیم؛  این سهم ها همچنان در وضعیت مناسبی قرار دارند. 

فباهنر گزارش شش ماهه ضعیفی داشته است که به دید بلند مدت می‌تواند وضعیت خود را جبران کند ،  مخصوصا زمانی که معدنش را خریداری کند و افزایش سرمایه‌اش را در دستور کار داشته باشد، می‌تواند سنتیمتر مثبت برای نماد را ایجاد کند؛ اما شرکت‌های بزرگ مثل فولاد، شپنا و بانک ملت  امروز تاثیرات مثبتی  را بر شاخص کل گذاشتند، البته که ارزش معاملات بازار در بازار بورس و فرابورس کم بوده  اما نسبت به دیروز وضعیت بهتری مشاهده می‌شود و سنتیمتر  مثبت  بوده است . 

سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که در صنعت پالایشی هستند به دید بلند مدت توصیه می‌شود. برخلاف دیدگاه خیلی افراد که بر این عقیده هستند  که با توجه به این‌که  شرایط به گونه‌ای تغییر کرده که ریسک سیستماتیک افزایش پیدا کرده پس سرمایه‌گذاری نباید بلند مدت باشد، بلکه باید به دید سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ، سریع المعامله و نقدشونده باشه، همه‌ی اینها مباحثی هست  که داخلش امید،  انگیزه و اصل اول سرمایه‌گذاری که صرف نظر از مصرف حال حاضر به امید مصرف بیشتر در آینده  است دیده نمی‌شود. 

 بنده به این دید نگاه  نمی‌کنم ،بسیار هم انسان خوش‌بینی هستم . مشکلات شرکت‌ها در این شرایط بحرانی بازار بورس را موقتی می دانم و نیز  همان‌طور که رویه‌ای که افراد موفق در دنیا و در کشورمان در حال حاضر اتخاذ می‌کنند را خدمت شما توصیه می‌کنم . 

1 Comment

Join the discussion and tell us your opinion.

دیدگاهتان را بنویسید